28 Temmuz 2013 Pazar

Ben Ruhi Bey, Nasılım? * Edip Cansever


     Edip Cansever'in şiirlerini fazlaca sevdiğimden bu şiir kitabını da hemen bitiriverdim. İçerisinde uzun şiirler yer aldığı için sadece beğendiğim kısımlarını yazıyorum. İyi okumalar. :)


Bekler mi beni?
Her yanı ama her yanı çocuklar gibi gülümseyen
Bir sürü yaz gününün içinde.



Böyle sığ hayallerle oyalanmak yerine
Kısacık bir zaman olmalıydı elimde.



Sıradan acılardır çünkü bütün ilgileri toplayan
Oysa sıkıntıyı buruşuk bir iç çamaşırı gibi saklayan
Bu kımıltısız gövde
Görülmemiştir ki hiç görülsün şimdi.



Acımayı unuttum
Sevinmeyi unuttum
Ben her şeyi artık unutuyorum.



İşte
Isınmış parke yolun kokusu
Demek ki ben mutsuzum
Tuhaf bir su içmişim de sanki içim görünüyor
Gözlerim buzdan
İçimde yaz kırıkları



Alıp başımı gitmek isterdim
İsterdim ama, kalırdım.



Sevimsiz bir lunaparkta
Kimsesiz bir atlıkarıncaydım.



-Unutmak! ben büyüdükçe o benim çocukluğum-

3 yorum:

  1. Edip Cansever sevilmez mi? Hele ki "Mendilimde Kan Sesleri".. Ezbere bilirim bir kaç şiirini..

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    57. takipçiniz benim.
    Bu arada birbirinden güzel hediyeleri olan 3 farklı çekilişim var, kaçırmayın derim, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. http://sinanistdusunce.blogspot.com/ bize şair lazım. gelsene bi bişey denicem

    YanıtlaSil